آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

فرشته های ما

امان از شما وروجکا

1391/6/12 17:07
نویسنده : مامانی
270 بازدید
اشتراک گذاری

هروقت کار بدی می کنی و دعوات می کنم که چرا اینکارو کردی ناراحت می شی

منم بهت تذکر می دم که خودتو دوست دارمو عاشقتم ولی اصلا کارتو دوست ندارم

عصری آیلینو برده بودم حمام وقتی اومدم بیرون دیدم مینی واشر ر از لباس و داخل برق رو برگردوندی روی زمین شوکه شدم و ترسیدم که اگه برق می گرفتت یا خدای نکرده سیمش اتصالی می کرد و من نمی فهمیدم

چرا اینکارو کردی مگه لباسشویی اسباب بازیه

خلاصه چنددقیقه بعد بهم گفتی دوستت ندارم

گفتم منو چرا دوستم نداری و ناراحت شدم

بعد از چند دقیقه بهم گفتی خیله خوب دوستم دارم ولی کارتو دوست ندارم که بلاسشوییو (به زبون خودت) انداتم دعوام کردی گفتی کارت بده

حالا من با این وروجک حاضر جواب و باهوش چی بگم ؟؟؟؟؟؟خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)