آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های ما

اولین قدمهات

1391/10/9 17:15
نویسنده : مامانی
584 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل ترین عروسک روی زمین خیلی دوستت دارم

داشتم غصه می خوردم چرا نمی خوای راه بری البته قبلا در حد یک نهایت دو قدم اونم وقتی حواست نباشه می رفتی ولی دلم می خواست خودت بخوای و بری

ایلیا وقتی 11 ماهه بود یکدفعه کنترلو گرفت دستشو دوید سمت تی وی

از فرداش تلاشاش شروع شد و تولد یک سالگیش قشنگ راه می رفت دیگه

خلاصه دیروز داشتی کنار میز با توپ بازی می کردی برا خودت و ایستاده بودی تکیه به میز داده بودی یکدفعه دیدم خودت با شوق چند قدم اومدی و بعد نشستی

کلی قربون صدقت رفتم ولی گفتم تصادفی بوده

شب خونه دایی سعید عرض فرش دایی رو خودت اومدی و بعدم که برگشتیم خونه بازم سه چهار قدمیو اومدی

کلی خوشحالم کردی دختر نازم

می دونم که تو هم تا تولدت راه افتادی انشالا و برای خودت راه میری

ولی دلم خواست ثبت کنم که 20 روز مونده به 1 سالگیت شروع کردی به قدم زدن و راه رفتن

انشالا عزیز دلم قدماتو همیشه جایی بزاری که خیر و برکت ازش بباره و روی پله هایی بزاری که به سمت خوشبختی و سعادتمندی تو بره

آمینننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عرفان صدیقی
9 دی 91 17:46
سلام دوست خوبم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به لینک زیر تشریف ببر و بهم رای بده ( اگه میشه بهم 5 بده ... باشه ) قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
رجبی
21 دی 91 15:03
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir