آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ما

11 ماهگی دختر قشنگم

1391/9/28 15:57
نویسنده : مامانی
765 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم ١١ ماهه شده ای و من اصلا باورم نمی شه تو هر روز توی آغوش من بهم عشق دادی و هر روز منو عاشق خودتو کردی

منو بابایی و داداشی دیوانه وار دوستت داریم و برات آرزوی سلامتی داریم

خیلی شیرین و خواستنی شده ای و خیلی قشنگ وقتی می خوای خودتو برامون لوس کنی سرتو می زاری روی شونه هامون و خودتو محکم به بغلمون می چسبونی

من عاشق صحبت کردناتم خودت می دونی چی می گی ولی بعضی وقتا معلومه داری کلی برامون حرف می زنی کلی اد بد دادا دودو ببو آ ها می گی من که ملی حال می کنم با حرفات

وقتی صدات می زنیم می گی ها آ

وقتی ایلیا بهت داد می کشه تو هم نگاش می کنی خیلی جدی و می گی ا(با ضمه)

خلاصه حسابی خودتو توی دلمون جا کردی و همه دوستت داریم دختر خوردنی و عروسک من

هنوز غذاهاتو سو÷ می خوری و اصلا علاقه ای به غذای سفت نداری

٦ تا دندون خوشگل داری باهاش همه چیزو گاز می زنی ولی اصلا نمی جوی و سریع می دی بیرون

چهاردست  و ÷ا می ری و وقتی ایلیا دنبالت می کنی سریع فرار می کنی و بعدم خودتو می ندازی توی بغل من یا بابا بعدم باز می ری سرک می کشی ببینی ایلیا کجاست و آماده فرار می شی

خلاصه اگه بخوام از شیرین کاریات بگم کلی می شه عکسم سر فرصت برات می زارم

فقط بدون منو بابا و ایلیا خیلی دوستت داریم دختر قشنگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسی خاله هیلدا
7 دی 91 19:40
ای جوووووووووووونم عزیزم 11 ماهگیت مبارک


ممنونم یاسی جون
ابوالفضل
28 دی 91 21:29
--♥
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____




لطف کردین