آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ما

قربون کارات برم من

1391/10/10 12:51
نویسنده : مامانی
584 بازدید
اشتراک گذاری

من نمی دونم این کارو از کجا یاد گرفتی ولی دو روزه که هر چیزی دستت می رسه می خوای سرت کنی پتو شلوار بالش - جعبه کارتون هههههه همه چیزو دوست داری بزاری سرت قربونت برم

این کارا رو یادم نمیاد ایلیا انجام داده باشه اما تو دخملی دیگه کاراتم دخملونست عزیزمممممممممم

هر وقت مکملاتو میارم بهت بدم تا چشمت به شیشه ها میفته شروع می کنی به فرار کردن و چند قدم که رفتی می خوابی روی زمینو می خندی ریز ریز قربونت برم منننن

هنوز این مریضی لعنتی از تن تو و داداشی نرفته بیرون و دارین هردوتون آنتی بیوتیک می خورین

ایلیا که همش گوشش درد می کنه و شبا نمی تونه بخوابه الهی بمیرم براش

شب موقع خواب که میشه با داداشی تازه یادتون میفته که بازی کنین و ایلیا چهاردست و پا می شه و می دوه دنبالت تو هم هول می کنی و کلی می دوی بعدم یکدفعه می خوابی روی زمین و تسلیم می شی عزیزممممممممممممممم

یواش یواش می خوای حرف بزنی

دادا - اتاد(افتاد)- تا تا عبب(تاب تاب عباسی) - ببوووووو(نمی دونم چیه) - بابا - ماما - د (دست) - دا یا چیزز (داغ)

کلی شیرین زبون و نازززززززززز شدی و منو بابایی همش قربون صدقت می ریم

امروز داشتم حمام رو تمیز می کردم تو هم توی روروئکت بودی و داشتی برای خودت شعر می خوندی و حرف می زدی دیدم صدات نمیاد اومدم دیدم سرتو گذاشتی روی دستت و خوابت برده

اینقدر دلم برات سوخت عزیزم مامان جون میگه مثل خودمی منم بچه که بودم می رفتم دم در خونه و بیرونو نگاه می کردم یک بار یکی از همسایه ها اومده در میزنه بیایین دخملتونو ببرین مامان جون رفته دیده من توی ورودی در خونه خوابم برده بوده ههههههه

خلاصه که من عاشق دو تا فرشته خونمم و جونم به جون شما دو تا بسته است خدا انشالا هردوتون 120 سال برام زنده و سالم نگه داره آمییییییییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

یاسی خاله هیلدا
22 دی 91 9:48
عززززززززیزم چه با مزه . ماشالا چه قدرم حرف میزنه . ببوسش خاله جون


آره خاله خیلی صحبت می کنم
لاله
28 دی 91 9:47
آیلین خانوم تولدت مبارک باشه گلم

__*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#


ممنونم
مامان حسین جون
28 دی 91 13:40
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی
مامان آوا
28 دی 91 16:57
سلام گلی تولدت مبارک خوشحال میشم به وبلاگ دختری منم سر بزنید


ممنونم
چشم حتما دوست خوبم
مامان حسنا
28 دی 91 17:39
عزززززززززززززززززیزم تولدت مبارک.....مامانب پیش ماهم بیا


ممنونم . چشم حتما میام پیشتون
مامان یلدا و سروش
7 بهمن 91 15:22
خدا حفظشون . اگه با تبادل لینک موافقین لطفا با ذکر شهرتون خبرم کنید تا کنار اسمتون لینک کنم.


باشه دوستم ما اصفهانیم
مرجان مامان امیر
29 اردیبهشت 92 14:17
سلام یه وقت وبلگ رو به روز نکنی هااااااااااا



ما ببینیم این دوتا وروجک چه شکلی شدن



قربونشون برم خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمشون




بی معرفت بودی اومدی اصفهانو خبرم نکردی مرجان جون

ناراحت شدم به خدااااااااااا

راستی وب گل پسرمون چرا باز نمی شه

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 خرداد 92 1:55
سلام کجایی آپ نمی کنی ؟؟؟


چشم چشم
می خوام بترکونم خخخخخخخخخخخ