آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

فرشته های ما

یک روز تعطیل

1391/6/10 21:24
نویسنده : مامانی
253 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بهمون حسابی خوش گذشت نازدونه هام

صبح رفتیم پارک برای آب بازی و ایلیا جونم حسابی آب بازی کردی اولش نمی رفتی بازی و بعدم فقط با حضور من کنار خودت رفتی خودمونیم خیلی منم دلم می خواست آب بازی کنم ولی خوب اولا لباس نیاورده بودم بعدم هیچ مامانی نیومد بازی که منم بیام

خوب که بازی کردی بعد دیگه سردت شد و نخواستی دیگه بازی کنی و رفتیم خونه با بابایی جوجه درست کردی توی حیاط و بعدم لالا

عصرم که پاشدی فتیم پارک برای تاب و سرسره و اونجاهم با آیلین کوشمولو حسابی سرسره بازی کردی قربونتون برم

بعدشم با بابایی رفتی غذای مورد علاقت پیتزا خریدی و نوش جان کردی عزیزممممممممممممم

اینم عکسای امروز

پارک آبی

 

 

آیلین

 

ایلیا

همیشه خوش باشید نفسهای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم جون
11 شهریور 91 12:55
هزار ماشالا به این دوتا دسته گل
هیچ میدونید هردوتون خیلی خواستنی هستید جیگرا؟


لطف داری خاله جونم
مریم مسیحا
11 شهریور 91 14:53
هزاااااز ماشالله به جفتشون ...مرسی واسه آدرس جدیدیتون ...مبارکه

ممنون خانومی
دلم نخواست گمتون کنم یعنی گمم کنید هههههههه
صبا
21 شهریور 91 13:00
واییییییییییییییییی خدایاااااااااااا چه بزرگ شدی خانوم خوشکله....