آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ما

شب قبل از میلاد

1391/6/9 10:27
نویسنده : مامانی
192 بازدید
اشتراک گذاری
امشب آخرین شبی است که آیلینم توی بطنمی و فقط فقط مال خودمی و هیچکس دیگه تو رو غیر از خودم و مثل خودم حس نمی کنه

ناراحتم چون دلم برای تکونهات و سکسکه های خوشگلت که از نزدیک حسشون می کردم تنگ می شه و تمام روزها و شبهایی که مثل ماهی توی بدنم تکون می خوردی و وول می خوردی تمام میشه

ام خوشحالم و خوشحالم که دختر نازم و پرنسسمو می بینم و می تونم تمام وجودتو لمس کنم و در کنار بابایی و داداش کوچولو با هم زندگی چهار نفره ای داشته باشیم

فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه انشالا روز و نوبت سزارینمه و تو گل نازمو در آغوش می کشم و می بوسم و می بویمت

پس تا فردا و تا حداقل ۸۷ ساعت دیگه منتظرت می مونم عزیز دلم من .

خدایا مرا در این راه سختی که در پیش رو دارم و تربیت این گلای نازم و همه چیز تنها نگذار و کمکم کن

آمینننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)