آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ما

مایع آمنیوتیک

1391/6/9 10:27
نویسنده : مامانی
153 بازدید
اشتراک گذاری
۲۶ آذر رفتم سونوی ماه ۸ با خوشحالی بابایی و دادا ایلیا رو هم بردم که ببیننت

البته اصلا چیزی واضح نبود و چیزی سر درنیاوردن

همه چیزن خوب بود خدارو شکر توی هفته ۳۳ وزنت ۲۲۰۰ بود و لی تنها مشکل مایع آمنیوتیک بود که ۸۴ بود و ۵ درصد کمه

خیلی نگرانم عزیز دلم خودت دعا کن همه چیز خوب بشه و تا آخرین مهلت توی دل مامانی بمونی تا قشنگ رشد کنی و سالم دنیا بیایی

من دارم نهایت تلاشمو می کنم با خوردن انواع مایعات که دخمل گلم آیلینم براش مشکلی پیش نیاد خودتم گلکم یکم تکون بخور تا مایعت نرمال بشه گلدونم

باید صبر کنم تا دهم دی دوباره برم سونو و ببینم چه تغییری کردی گلم

منو بابایی و داداشی بیصبرانه منتظریم این یکماهم بگذره و تو گل نازم به جمع سه نفریمون شادی بیشتر بدی  

برامون دعا کن فرشته کوچولوم مخصوصا برای دادا ایلیا که بعدا افسرده نشه وگرنه من دیوانه می شم مامان از بس عاشق هرسه تونم و نمی تونم خاری به پای هیچکدومتون ببینم

توکل می کنم به خدا و می دونم خودش حافظ فرشته کوچولوهاست

آمیییییییییییییییییییییییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)