آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ما

تولد 3 سالگی گلدونم

1391/6/9 10:27
نویسنده : مامانی
155 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من باورم نمی شه من ۳ ساله اسم زیبای مادر رو با خودم دارم

وقتی صدام می کنی مامان هزاران بار خدای مهربونمو به خاطر این نعمت و هدیه الهی شکر می کنم که منو در حسرت این کلمه نگذاشت

عزیزکم تولدت مبارککککککککککککککککککک هزاران هزار بار

تبلد تبلد تبدلت مبالت (اینو خودت می خونی برای خودت)

امیدوارم تولد ۱۲۰ سالگیتو بگیری گلم

امسال هم مثل پارسال یک جشن کوچولو خونه مامان جون گرفتیم با یک کیک اناری که خودت خواستی و شب یلدا جشن تولد قشنگتو برات جشن گرفتیم

انشالا سال آینده یک جشن حسابی با تولد خواهری آیلین کوچولو براتون می گیرم

بازهم تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک گل همیشه بهارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)