آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

فرشته های ما

اسمتو چی بزاریم ؟

1391/6/9 10:27
نویسنده : مامانی
143 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس کوچولوم منو بابایی سر اسمت به تفاهم نمی رسیم

آخه خیلی سخته یک اسم خوشگل و جدید و بامسما پیدا کردن برای گل دخترم

من بعد از کلی گشتن یک لیست انتخاب کردم و توی نینی سایت به نظر سنجی گذاشتم تا دوستام بهم کمک کنن در انتخاب این اسم

لیست اسامی اینه :

رها

پرنیا

یسنا

ویانا

هلیا

آیلین

تا اینجا هلیا و پرنیا بیشترین رای رو آوردن هلیا 18 رای و پرنیا 14 رای ولی بازم منو بابا درگیریم من هلیا و بابا پرنیا

پرنسس کوچولوی من بهم بگو خودتکدوم اسمو بیشترذ دوست داری تا من بتونم اونو برات انتخاب کنم

شاید در آخر دو تا اسمو بگذارم لای قرآن و هرچی خدا و قرآنش گفتتن همونو برات انتخاب کنم

خودت عزیزم هر چی می خوای ما رو بهمون سمت سوق بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)