آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

فرشته های ما

پرنسس یا شاهزاده

1391/6/9 10:27
نویسنده : مامانی
138 بازدید
اشتراک گذاری

27 شهریور وقتی از چادگان برگشتیم دیگه دل تو دلم نبود که بفهمم نینی من چیه ؟

عصری رفتم سونوگرافی پرتو خیابان آمادگاه و خوشبختانه چون راس ساعت 3 رسیدم نفر دوم بودم و ساعت 3:15 رفتم داخل

خانم دکتر بعد از انجام سونو گفت همه چیز تا حالا سالم و عالیست و نینی من چیه ؟

یک پرنسس کوچولی نازکه تازه وارد هفته ۲۱ شده بودی و با وزن 390 گرم و قد 24 سانته

کلی خوشحال شدم و باورم نمی شد بازم پرسیدم و خام دکتر گفت هروقت من با تردید بهت گفتم تو هم شک کن

پس مطمئن باش که یک دختر طلای ناز داری

کلی خداروشکر کردم  که حالا ایلیا کوچولوی من یک خواهر کوچولوی ناز داره و از همه مهمتر سالم هست

بازم خدایا شکرت و منو در تربیت صحیح این دو تا گل تنها نگذار و کمکم کن خدایا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)