آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

فرشته های ما

صدای قلبت و ایلیا

1391/6/9 10:27
نویسنده : مامانی
175 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه گذشته یعنی 8 شهریور رفتم برای بازکردن پرونده داخل مرکز بهداشت و خانمهای محترمه بعد از کلی کلنجار رفتن دو نفری نتونستن صدای قلب کوچولوتو گوش بدن و آخر هم گفتن ما چون دستگاههامون ارزان قیمتن با مطب دکترت فرق داره (چون من 16 مرداد که رفتم مطب خانم دکتر عالیدوست صدای قلب نازنینتوشنیدم) و نمی تونیم بشنویم و نگران نشو

ولی مگر دل من طاقت اورد آمدم خونه و با ایلیا راهی بیمارستاان عسگریه شدیم تا خاله مریم صدای قلبتو گوش بده و خیلی هم زود متوجه شد و بگم از ایلیا کوچولو که صدای قلبو شنید و براش خیلی جالب بود و وقتی گفتم صدای قلب نینیه کلی خوشحال شد و هر کس ازش می پرسید صدای قلب نینی چی می گه خیلی خوشگل می گه " پوپ پوپ پوپ "

الهی فدای هر دوتون بشم فرشته های زندگی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)