آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ما

آش دندونی

1391/6/9 10:27
نویسنده : مامانی
189 بازدید
اشتراک گذاری
دختر خوشگلم دیروز ۷ شهریور برات آش دندونی پختم و همه فامیلو دعوت کردم خونمون

کلی بهمون خوش گذشت و دخترم شیرینی مجلس بود

یک دیگ بزرگ آش برات پختم البته زحمتشو مامان جون کشید و همه هم دوست داشتن و دعا کردن دندونات راحت بیان بیرون قربونت برم

کلی هم لباس و کادو برات آوردن

پسر قشنگم برای تو هم وقتی ۶ ماهه بودی یعنی دوماه قبل از دراومدن دندونت پختم و همه رو دعوت کردم

بابایی می گفت برات سخته نمی خواد بپزی ولی من دلم نیومد برای دادایی پختم برای تو نپزم خوشگلم

من عاشق هردو فرشته های زندگیمم

هنوز نمی دونم چرا نمیشه عکس بزارم دراولین فرصت حتما برات عکستم می زارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گلپونه
15 شهریور 91 17:05
عزیزم گلم . خاله فدا بشه با اون نگاهت . خوشگل خانم این وبلاگ آیلینه ؟ 2 تا براشون درستیدی؟
گلپونه
15 شهریور 91 17:05
چرا زودی میاد اینجا ؟
جوابها رو درست کن بعد از تایید بیان .


گلپونه جونمچون اونجا نمی تونستم عکس بزارم اینجا ادامه وبلاگ قبلیه و مال هردوتا گلامه
از حالا فقط اینجا می نویسم