آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

فرشته های ما

دس دسی

1391/8/28 15:06
نویسنده : مامانی
759 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااای بالاخره خانومیه منم یک روز قبل از ده ماهگی دس دسی کرد کلی ذوق مرگ شدم و هرکیو دیدم گفتم

آخه داشت دیر می شد ناز ناز من

خلاصه که خیلی خوشحالم که بالاخره ناناش ناش کردنم یاد گرفتی گلبرگم  

امروز 28 آبان دخترم 10 ماهه شده

مبارکککککککککککککککک

 من عاشق این عکسم چون خجالت کشیده از دوربین و این ژستو گرفته قربونش برم

اینجا رفتیم پارک بدردیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پگاه مامان آرتین
29 آبان 91 18:18
مبارکه عسلم ایشالا همیشه شادباشییییییییییگلهای نازم


خیلی دیر شروع کردم خاله نهههههههههههه
یاسی خاله هیلدا
30 آبان 91 18:02
ای جووووووووووووووووونم 10 ماهگیت مبارک خوش خنده . افرین که دس دسی یاد گرفتی هیلدا هرچی باهاش کار میکنم یاد نمیگیره از بس وروجک شیطونه . مامانی ایلین و ایلیا جونو ببوس


یاسی جون تا نخوان یاد نمی گیرن منم گاهگاهی باهاش تمرین می کردم ولی یکدفعه دیدم خودش شروع کرد
صبا مامان نیوشا
19 آذر 91 14:48
ای جونم دس دسی کردنت مبارک عسیسمممممممم


میسی خاله صبای گلم