آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ما

روز کودک

1391/7/16 16:23
نویسنده : مامانی
536 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 16 مهرماهه و روز جهانی کودک

خدای من ممنونم ازت که این دو تا گل نازتو بهم هدیه کردی تا منم بتونم این روز بزرگو بهشون تبریک بگم و هزاران بار ببوسمشون

خدای من به این دو تا کودک ناز من کمک کن تا بهترین و سفیدترین پیشنی رو داشته باشن و عاقبت بخیر باشن

الهی آمین

راستی آیلین از دیشب تا حالا خودش به تنهایی می شینه و کلی منو بابایی و ایلیا براش ذوق می کنیم

کودک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

zahra
20 مهر 91 1:06
خدا برات گلا رو نگه داره عزیزم
ایشالام عاقبت به خیر و باعث سرافرازیتون بشن


قربونت برم خاله زهرای خوبم
پگاه مامان آرتین
29 مهر 91 4:02
سلام ایشالاهردوتون زیزسایه بابا ومامان سلامت باشید.چه اسمای قشنگی.مامانی منم تصمیم داشتم اگه آرتین دختربشه اسموآیلین بذارم.ولی نشددددددبوس واسه گلهای منلینکتون کردم

خداروشکر که خدا آرتینو بهتون داده
منم لینکتون می کنم

مریم جون
1 آبان 91 11:56
مامان مرجان کوجایییییییییییییییییییییی؟
نیستی؟


کوجااا نیستم مریم جون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در خدمتم دوستم
مریم جون
6 آبان 91 11:01
منظورم اینه که بیا آپ کن و عکس نی نی های خوشلتو بذاررررررررررررر


کلی عکس گذاشتم مریم جون بدو بیا
پگاه مامان آرتین
9 آبان 91 6:16
ممنون خاله که سرزدی.فرشته های گلم خوبن.عکس جدید می خوایممممممممممم
http://artinjan90.niniweblog.com


خواهش عزیزم . منم آپم دوستم
گلپونه
24 آبان 91 13:48
عزیزمممممممممممم
این دوتا خوشگلا کین با همدیگه رفتن خونشون .
اونجا خونتونه نازنینا ؟ منم بیام مهمونی ؟
تق تق تق درو باز کنید محمدحسنم بیاد مهمونی


بفرما خاله
خوش اومدی
گلپونه
24 آبان 91 13:51
ماشالللللللللله ماشالله
خانم این عروسکه چنده می فروشیش به ما ؟
آخه ما خونمون عروسک به این خوشگلی و جیگری نداریم .
داداشی میدیش به ما ؟


اگه از داداشی می خوایش که فکر نکنم بزاره کسی بهش دست بزنه بدرقم غیرتشو داره ههههههه
گلپونه
24 آبان 91 13:51

کلی حال کردم از اون ماست خوردنت . نوش جونت فدات شم . منم بخورم ؟


بیا خاله با هم و محمد حسن بخوریم
اصلا مسابقه بدیم