آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ما

روز دوم

1391/7/2 14:41
نویسنده : مامانی
473 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییی ایلیا مامان که امروز چیکار که نکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از ساعت 8و نیم که رفتیم مهد (ببخشید مهدکودک آخه تو میگی نگو مهد بگو مهدکودک) تا ساعت 10 فقط گریه کردی و حاضر نشدی ازم جدا بشی دیگه واقعا توان ازم بردی و بقیه هم کلافه شده بودن فقط بهم میگفتن چه صبری داری

بعدشم فقط درکنار خودم بودی و اگه من میومدم می رفتی خونه سازی و بعدم نرفتی سرکلاس که نقاشی بکشی

الهی بمیرم آیلینم توی این دو روز نه خواب داره و نه خوراک حسابی  

ایلیا یعنی میشه یک روز بدون اینکه منو بخوایی خودت بری مهد کودک و تا آخرین تایم بمونی

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لی لی(مامی پارسا و پانیسا)
4 مهر 91 22:16
اخی مبارک باشه مهد رفتن ایلیا جون....
میدونم چی میکشی مرجان جون...پارسام به هیچ وجه حاضر نمیشه واسه یه ساعت از من دور باشه پسرا بد جوری مامانی هستن...من به خاطر همین رفت و امدا با یه بچه کوچولو امسال مهد رفتن پسری رو بی خیال شدم
موفق باشی


منم فعلا خیلی دودلم لیلی جون نمی دونم چیکار کنم تا فردا تصمیم نهایی رو بگیرم
مریم جون
5 مهر 91 10:57
مبارکا باشههههههههههههههههههههههههههههه
خداروشکر به سنی رسیده که گل پسری میره مهد




آره خاله آقا شدم برا خودم دیگه وقت زنمه