آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ما

دومین مروارید

1391/6/26 17:06
نویسنده : مامانی
425 بازدید
اشتراک گذاری

انار دونه دونه
بچه ای دارم دردونه
قشنگ و مهربونه
انار دونه دونه
سه چار روزه که بچه ام
گرفتار دندونه
انار دونه دونه
توی دهان بچه ام
یه گل زده جوونه
گل نگو مرواریده
مثل طلا سفیده

قربون دختر گلم برم که امروز دومین مروارید کوچولوشم در اومد ولی اینبار خیلی اذیت شد جیگرم غذا که نمی تونست بخوره و حالش بهم می خورد

حالا هم جیغ می زد و مامان یکم دیفن هیدرامین بهش مالیدم تا شیرین گندمکم یکم آروم بشه

خوشگلم مرواریدای کوچولوت مبارککککککک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسی خاله هیلدا
23 شهریور 91 11:36
سلام مامانی من یهویی وبلاگ شما رو دیدم کلی ذوق کردم .چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ چون تا تاریخ تولد دختر کوچولوتونو دیدم دیدم دقیقا همسن هیلدای ماس و خیلی خیلی خوشحال شدم و اینکه هیلدا لباسی که تو عکس سمت چپ تن دختر خوشگلتون هست رو داره و دیگه خیلی خوشحال شدم گفتم کامنت بذارم اگه خواستین باهم دوست بشیم .گل دخترتونو ببوسین


خوشحال می شم یاسی جون
مریم جون
27 شهریور 91 16:18
مبارکه عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم
منم آش دندونی میخواممممممممممم

خودم برات می پزم مریم جون